sábado, 22 de septiembre de 2007

Pide pista, que despego



Va, aquest dijous 13 me'n vaig a veure que hi per la tarda a la laguna.
Es fan les 8:30 i truco al coleguita: 'oye, te apetece ir a tomar una cervecita esta noche a la laguna?'
El tio, s'apunta i la cosa ja comença a torçar-se de bon principi:

-Veient el basket i sopant, a un bareto. Deguais
-Ostia, aqui hay fiesta brugal(tm), entramos a tomar algo. Amb aquestes que m'enporto un puto clauer lluminos... jo tot rallat.
-Ostia, aqui hay fiesta bacardí(tm), entramos a tomar algo. PAAAAM! Tovallola que te crio.
-Vamos a dar una vuelta...
Entrem a un pub, i em trobo a un tiu que vaig coneixer fa 2 dies, total, que el tiu s'invita a unes birres.
-Te gustan las caipiriñas? po vamo. Prova nº1. aprofita que ets nou, i fes-te el perdut.
A una taula, vaig amb la jeta i trec el mapa de tenerife, pq em guiéssin. Resulta que el mapa acaba guixat amb llapis d'ulls, amb els noms de les paves.
-Sabes donde fuimos el otro dia(o'clock)? po vamo. Alla ja ho trenquem... Al sortir em faig colega de unes noies, que van al mateix local que nosaltres (barrock), fins les 10000.

Amb la Esther i la Estibiali(z) (amb aquests noms podrien ser germanes)

Agafa el bus de Antena 3, y ves fins a Bajamar, soba't a la guagua, desperta't a La Punta, i agafa el bus de tornada.

HORA ZULU 10:00


Divendres a les 8 arriben B. i R. .
Dos dies més de a sobre de un B-29 (http://www.pr.afrl.af.mil/prepare/b-29.jpg) amunt i avall.
Vas pel carrer i la gent:
-(Ostia, el de Bajamar! | Ostia, el pibe catalán! Tu no te pierdes una muchacho).

Entresetmana trankilillo, a part de coneixer a la Monste (en serio) no va passar gaire cosa més.
pero es fa dijous i....Atope con la COPE.

-Oye, me voy a tomar algo a la Laguna.....
-Ok, yo me quedo.

Me'n vaig cap a la city, tot solano, i jo ja parlava 'hasta' amb el conductor de la guagua...
Enrto a un bareto, tot sol, mirant els jetos de la peña, em foto una birra, i jo pensant..

-(tiu, qui collons t'ha manat anarte de festa solano).

Amb aquestes que surto del bar i em trobo de morros a Ricardo (surfeta-basc-ahivalahostia). Total, m'apunto amb ells de festa, i a liarla porahi fins les 5 i pico. Agafa la guagua i soba't una altra vegada. Sort ke Cardo (Ric~) em va despertar.

Divendres destruït.

Hoy no salgo ni a patás, pos total, ke es fan les 23:30, i em dic "Va tiu, ke divendres hi ha festa bona".
Pos torno a anar a la Laguna sol, amb la esperança de trobar algú o algo o un seat panda.

El garito de les caipiriñas, que guardo bon record (guiness). Entro, i deixo la jaqueta a un banc:
- Pendón, puedo dejar esta movida aquí?
-Sí claro chacho, de donde eres?
- Barcelona (ja ho se, La Granada del Penedès)
- Ostia! yo fui allí a XXXXXX Pero eres de Barna ciudad?
-No Vilafranca del Penedès (que ja ho sé! La Graneitor del Penedès)
- Hostia! Vino de puta madre!

Total, al final m'assento allà i de (mu)chachara. un rato. Un paio em demana un piti, i lo mateix.
(x4)

Conec un grupillo de informàtics, que si linux pakí, ke si linux pallá... vamos al Kapitel, ke esta chulo.

Marxem els informàtics, un dels del grup primer, i jo al kapitel.
Deixem als frikis, i en anem Sergio i yo a un altre garito, i em trobo a Ester (la Montse no va venir) Sense tibar-li. Un futbolo (dels mafiosos), i anem al sketch. Pastillas de Goma, i acabo trobant a una penya de la setmana passada.

Total, avui he sobat a casa d'uns 'colegues', i quan m'he llevat, del rollo ('ANDE COÑO ESTOY?'), s'han portat q te cagas i m'han acompanyat amb carro (Volvo s60) a Bajamar.


Casi NÁ CHAVAL!!!!!

Salu2 a tós, records per tothom, i no us penseu que no penso amb la penya d'allà (o akí,depèn qui ho llegeixi).

4 comentarios:

nhano dijo...

ya ves nene...
güelcom to tijuana...

tatuate la direccion y hazte un pirsing que se enganche el llavero, a ver si te vas a perder!!!

Anónimo dijo...

Gas pel... dret.

Pills de goma per un tubo tio... segueixes en la tònica jajaja

Nat.

Unknown dijo...

q si vols pots currar una mica no? xD
això d'anar de festa tot solano es porta mol x les illes?
Aquí comença a fer freskilla (suau nkara) però ja trobo a faltar xatis en bikining. Fas nveja!

Unknown dijo...

El Puto Raimundo Amador tornarà fet una puta piltrafa de Tenerife, nen, cuidat una mica cullons ,que rebentaras per dins...

Gran Rai, Pastillas de goma, volvo S60 (vaya pepinu), mes ben dit, enorme Rai.

Jo el dia que tingui 400-500E reservats començo a mirar vols i em tens aki, ja se que em repeteixo, pero es que men moro de ganes.

Aki tant carda venir estiu, primavera, hivern o tardor, suposo que carda calor tot el putu any... Wenu, d'això ja en parlarem.

Ja veig que portes un retol lluminós al front dient:"Me llamo Rai y Busco amigos", jejejeje (es conya!), però ja veig que te mueves como pez en el agua, aixo es makisim.

Només puc dir-te que aprofita que la puta vida son 2 dies, i sobretot sobretot, al PUTO REBIENTE!!!

Atentament,

P.D.: Al viatge enmerdare al raulete si puc, que ho sapigues... ;-)